chrillelille
Aktiv medlem
Skidor i kristihimmelsfärd - vad är riktigt bra just nu?
Med tre resor denna säsong som inte riktigt levt upp till varken potential eller förhoppningar så tänker jag att jag måste få in en sista resa. Jag undrar därför vart jag ska åka och vänder mig till denna fantastiska kunskapsbank som hjälpt mig tidigare.
Vad jag söker:
-Tänkt att åka ons/tor till sön/mån första helgen i maj, från Stockholm
-siktet är inställt på nordiska fjäll (eller möjligtvis en alport relativt nära en flygplats med bra förbindelser från Arlanda) dit jag kan flyga och helst hyra bil eller ta buss - vill alltså inte resa tio timmar
-Jag vill gärna ha liftnära offpist men har också tänkt att tura lite samt köra cat-skiing eller helikopter en eller två dagar
Jag undrar nu inte bara vad som vanligtvis är bra så här års utan framförallt nulägesrapport. Vad är extra bra i år? Just nu är storfavorit riksgränsen/abisko men jag blir gärna utmanad med andra orter.
Tack så otroligt mycket på förhand!
/c
Vad jag söker:
-Tänkt att åka ons/tor till sön/mån första helgen i maj, från Stockholm
-siktet är inställt på nordiska fjäll (eller möjligtvis en alport relativt nära en flygplats med bra förbindelser från Arlanda) dit jag kan flyga och helst hyra bil eller ta buss - vill alltså inte resa tio timmar
-Jag vill gärna ha liftnära offpist men har också tänkt att tura lite samt köra cat-skiing eller helikopter en eller två dagar
Jag undrar nu inte bara vad som vanligtvis är bra så här års utan framförallt nulägesrapport. Vad är extra bra i år? Just nu är storfavorit riksgränsen/abisko men jag blir gärna utmanad med andra orter.
Tack så otroligt mycket på förhand!
/c
Senast ändrad: