LarssonMax
Ny medlem
skidor i sommar?
tja
vars kan man åk skidor i sommar?
vars kan man åk skidor i sommar?
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Stryn Jättebra,, Tignes stänger den 8e maj o öppnar igen 18juni, Vad beträffar Zell am See, så är det kaprun som har sommarskidåkning,, dock är Hintertux mkt bättre,, Sölden har ingen sommarskidåkning, Inte Val Thorens heller, stänger 8e maj, men För Frankrike så kan Jag rekomendera Les Deux Alp, stängde förra helgen för vintersäsongen, men öppnar igen för sommaråkningen den 18 juni, de yngre som gillar att nöta park brukar säga att LDAs sommar park är kanonbra,,bajen11 sa:Åk till stryn i norge.Grym upplevelse.Annars finns många ställen i alperna:tignes,sölden,zell am see,val thorens
dachstein, tux, val senales, saas-fee, zermattOnlytelemark sa:Stryn Jättebra,, Tignes stänger den 8e maj o öppnar igen 18juni, Vad beträffar Zell am See, så är det kaprun som har sommarskidåkning,, dock är Hintertux mkt bättre,, Sölden har ingen sommarskidåkning, Inte Val Thorens heller, stänger 8e maj, men För Frankrike så kan Jag rekomendera Les Deux Alp, stängde förra helgen för vintersäsongen, men öppnar igen för sommaråkningen den 18 juni, de yngre som gillar att nöta park brukar säga att LDAs sommar park är kanonbra,,bajen11 sa:Åk till stryn i norge.Grym upplevelse.Annars finns många ställen i alperna:tignes,sölden,zell am see,val thorens
Så har det låtit de senaste 25 åren ,,,StdridaArn sa:jag har hört att stryn kanske ska lägga ner?