Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidor med starka stålkanter
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="H-T" data-source="post: 280903"><p>Kommer precis hem i från alpingaraget där jag lämnat in mina skidor för reparation av stålkanterna. Insåg att jag är tvungen att köpa nya skidor om jag inte har lust att köra på halvtrasiga skidor resten av säsongen. Nu vill jag hitta ett par twintips som har hårda och/eller förstärkta stålkanter som håller när man railar. </p><p></p><p>Just nu har jag ett par rossignol scratch fs 05/06 och som ni förstår håller de inte så bra. Har hört att årets troublemaker har förstärkta stålkanter, någon som provat dom o kan berätta mer?</p><p></p><p>Någon som har förslag om vilka skidor jag ska köpa?</p><p></p><p>peace</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="H-T, post: 280903"] Kommer precis hem i från alpingaraget där jag lämnat in mina skidor för reparation av stålkanterna. Insåg att jag är tvungen att köpa nya skidor om jag inte har lust att köra på halvtrasiga skidor resten av säsongen. Nu vill jag hitta ett par twintips som har hårda och/eller förstärkta stålkanter som håller när man railar. Just nu har jag ett par rossignol scratch fs 05/06 och som ni förstår håller de inte så bra. Har hört att årets troublemaker har förstärkta stålkanter, någon som provat dom o kan berätta mer? Någon som har förslag om vilka skidor jag ska köpa? peace [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidor med starka stålkanter
Tillbaka
Topp