Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
har hört att jon olssons pro model ska vara väldigt lätt. pjäxor så är det spk som gäller. i o för sig skulle ju lite andra företag släppa jibbskor i år, har för mig att lange hade ngn intressant grej på g. men spk är grym, köp den.