Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidor som passar puder men även ok i pist
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="klassy" data-source="post: 1073090" data-attributes="member: 155279"><p>Jag köpte mig ett par Rossignols FKS Dual 140 WTR bindning för att den passar bra både i pist och puder!</p><p>Väldigt lätt att sätta på sig i pudret, klickar liksom bara på, medan mina vänners bindningar kräver att både bindningen och pjäxan är fri från snö.</p><p>Dessutom är dom konstruerade så att knäna tar mindre skada när bindningarna löser ut "katapult artat".</p><p></p><p>Dock så ångrade jag mig efter några veckor av åkning, inte för att dom presterade dåligt, utan för jag ville ha ett par bindningar att tura i. </p><p></p><p>Därför köpte jag senare ett par Marker Duke EPF som jag också är riktigt nöjd med, funkar utomordentligt i pist, offpist och på toppturen! Däremot rekommenderar jag Marker Baron EPF till dig som är tjej, dom har min flickvän och är toknöjd.</p><p></p><p>Prislappen för touring-bindningar är ju lite högre, men jag ångrar att jag inte köpte det direkt, och i slutändan sparade pengar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="klassy, post: 1073090, member: 155279"] Jag köpte mig ett par Rossignols FKS Dual 140 WTR bindning för att den passar bra både i pist och puder! Väldigt lätt att sätta på sig i pudret, klickar liksom bara på, medan mina vänners bindningar kräver att både bindningen och pjäxan är fri från snö. Dessutom är dom konstruerade så att knäna tar mindre skada när bindningarna löser ut "katapult artat". Dock så ångrade jag mig efter några veckor av åkning, inte för att dom presterade dåligt, utan för jag ville ha ett par bindningar att tura i. Därför köpte jag senare ett par Marker Duke EPF som jag också är riktigt nöjd med, funkar utomordentligt i pist, offpist och på toppturen! Däremot rekommenderar jag Marker Baron EPF till dig som är tjej, dom har min flickvän och är toknöjd. Prislappen för touring-bindningar är ju lite högre, men jag ångrar att jag inte köpte det direkt, och i slutändan sparade pengar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidor som passar puder men även ok i pist
Tillbaka
Topp