Skidoverall, säker nätbutik?

Tjena alla skidare! Tänkte köpa en overall att leka runt i under vintern men utan att lägga ner 10k på den som Norronnas kostar... Hittade då denna efter lite googlande. Den verkar ju rätt schysst att bara ha som skal utanpå varmkläderna! Men hemsidan ser rätt skum ut... Är det nån som har erfarenhet utav den eller vet om det är en säker butik? Länken till overallen :lol: : Your text to link here...

Alibaba... Vad ska man säga, lite sin Amazon, fast i Kina. Det går inte att säga mycket om trovärdigheten där, mer än att det med stor sannolikhet är en "kinakopia".

Vattendroppe sa:
Hasse_Lindborg sa:
Vattendroppe sa:
Alibaba... Vad ska man säga, lite sin Amazon, fast i Kina. Det går inte att säga mycket om trovärdigheten där, mer än att det med stor sannolikhet är en "kinakopia".
Förrutom större då ;)
Det tänkte jag kom med automatiskt med "fast i Kina" :p
Nu blev jag förvirrad?

Alltså Alibaba är större än amazon i hela världen menar jag ;)

sockerbiten2 sa:
erik_lagg sa:
Kan ju vara onödigt kanske att köpa 800 stycken. Sex månaders leveranstid är ju lite länge också.
Åh faan, det är jag som är dålig på att läsa det finstilta... Måste väl gå och bara beställa enstaka? :0
Du kan hävda att du är ett företag som vill ha ett provex innan du beställer flera! Brukar fungera!

sockerbiten2 sa:
erik_lagg sa:
Kan ju vara onödigt kanske att köpa 800 stycken. Sex månaders leveranstid är ju lite länge också.
Åh faan, det är jag som är dålig på att läsa det finstilta... Måste väl gå och bara beställa enstaka? :0
Det är ju en tillverkare som förser grossister så det blir nog tyvärr svårt.
Maila och säg att du vill köpa 1600st men vill få varuprov först...

Bjersing sa:
sockerbiten2 sa:
erik_lagg sa:
Det är ju en tillverkare som förser grossister så det blir nog tyvärr svårt.
Maila och säg att du vill köpa 1600st men vill få varuprov först...
Ska testa det kanske... Men då måste man ha en.snygg bortförklaring till varför man inte vill beställa flera haha!

De kanske har något provex som andra föreslog. Men om man vill snåla till sig ett plagg kanske det är svårt att beställa en exakt storlek. Sedan måste du nog uppge ett firmanamn och antagligen betala tull.

Tillbaka
Topp