Skidpolare till....

Anders_Lindgren

Ny medlem
Skidpolare till....
Hade tänkt att åka till Canada 3-4 veckor eller alperna. Nu har polaren hoppat av. Undrar om det finns någon som har lust att åka med. Gillar ni offpist-skidåkning och att gå till bra åkning har ni kommit rätt.Hade tänkt att åka i mitten av januari.Vi hade inte bestämt var vi skulle åka men det lutar åt Whistler,Kicking Hourse eller Val Thorens. Men har ni några bra skidorter som ni hade tänkt åka till i vinter och har plats över hör av er. MVH Anders
 
Skidpolare till....
Hejsan Anders!
Sitter i en sitts som är liknande! men jag ska över till kanada- i Alaberta/ Banff /LL Jesper/kicken/Panorama!
och jag kommer att åka själv ! boendet har jag nästan fixat typ/ 75CA$ NATTEN LITE LYX DÅ ! ELLER DORMS FÖR 22CA$ flyget väntar jag på Har sökt AD biljett till Calgery eller vancover !
Lite vad för jag åker i mars är för januari och feb är det svin kallt ! värre en i norden !

När det gäller skid åkingen så är det oftas full ös i backen eller om det snöat så blir det in bounds som gäller ;)

Jag var över förra året och det var toppen !

Du kan höra av dig om du vill?

Hils niklas
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp