Anders_Lindgren
Ny medlem
Skidpolare till....
Hade tänkt att åka till Canada 3-4 veckor eller alperna. Nu har polaren hoppat av. Undrar om det finns någon som har lust att åka med. Gillar ni offpist-skidåkning och att gå till bra åkning har ni kommit rätt.Hade tänkt att åka i mitten av januari.Vi hade inte bestämt var vi skulle åka men det lutar åt Whistler,Kicking Hourse eller Val Thorens. Men har ni några bra skidorter som ni hade tänkt åka till i vinter och har plats över hör av er. MVH Anders