skidresa v44 tis-sön till kaprun 2 platser lediga!

Jonaz

Ny medlem
skidresa v44 tis-sön till kaprun 2 platser lediga!
Tjena!

Jag Jonas 22 år och en polare tänkte dra till Kaprun nu v 44 alt 45 om det inte passar resenärerna!

Bra med snö på glaciären nu och vädret ska va helt ok!

Det finns hursomhelst 2 platser kavar i bilen som kommer avgå från Borås

Om det finns intresse så maila mig med uppgifter så hör jag av mig

proffsbula@hotmail.com

Bilresa, färjebiljetter, boende i lägenhet och 4 dgrs liftkort ca 2800 kr (Kap)

Tja!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp