Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidskola Sälen - alternativ till Skistar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="myssli" data-source="post: 1085449" data-attributes="member: 157100"><p>[USER=135421]@jonaslukarlsson[/USER] Intressant fundering, men jag vet faktiskt inte hur de gjorde om det var enstaka som var mycket bättre...</p><p></p><p>Tycker också att Skistar är lite väl fyrkantiga i sin indelning. Tex så när vårt ena barn skulle fylla 7 i maj och vi åkte i skidor i Björnen i mars så fick han inte anmäla sig till gruppen 7-9 år. Han passade inte in i någon av grupperna 4-6 och det slutade med att de fick göra en egen grupp till honom. Vilket blev toppen, men det kanske hade kunnat lösas om man varit lite mer flexibel. </p><p></p><p>Som sagt jag tycker skidlärarna är toppen! Skulle bara önska att systemet var lite mer flexibelt, men det finns säkert förklaringar till det. Därav dock min fråga om alternativ.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="myssli, post: 1085449, member: 157100"] [USER=135421]@jonaslukarlsson[/USER] Intressant fundering, men jag vet faktiskt inte hur de gjorde om det var enstaka som var mycket bättre... Tycker också att Skistar är lite väl fyrkantiga i sin indelning. Tex så när vårt ena barn skulle fylla 7 i maj och vi åkte i skidor i Björnen i mars så fick han inte anmäla sig till gruppen 7-9 år. Han passade inte in i någon av grupperna 4-6 och det slutade med att de fick göra en egen grupp till honom. Vilket blev toppen, men det kanske hade kunnat lösas om man varit lite mer flexibel. Som sagt jag tycker skidlärarna är toppen! Skulle bara önska att systemet var lite mer flexibelt, men det finns säkert förklaringar till det. Därav dock min fråga om alternativ. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidskola Sälen - alternativ till Skistar
Tillbaka
Topp