Skidspel

Skidspel
Kommer ett spel till pc som heter Stoked Rider. Nåt sorts big mountain snowboard-spel med lite knepig grafik verkar det som.

Ok varken xbox eller skidor, men ett sorts snöspel iallafall så det är väl bara tacka å ta emot.

Kul med ett big mountain-spel och inte bara jibberishspel som de flesta andra brädspel.

här -> http://www.stokedrider.com/index.htm

Skidspel
det finns ett skidspel till playstation, jag vet inte om det finns till x box, men det heter Johnny Mosely, det är ganska dåligt iof. det blev utsett till årets sämsta spel typ 2004 lr nått, ganska kul ändå

Skidspel
Om jag inte misstar mig så är väl pixelrendering personifierat i typ gamla liren Virtua Fighter mm, om ni kommer ihåg hur det såg ut? Alltså att gubbarna var byggda av trianglar som formade 3d-modeller istället för spel med animerade 2d-gubbar ala Street Fighter... Mycket revolutionerande!

Det där brädspelet verkar soft. Annorlunda grafik. Hoppas det kan förmedla en bra känsla

Skidspel
Läste i Åka Skidor om ett spel som heter SSX On Tour, vet dock inte när det kommer ut.

Skidspel
SSX on tour släpps inte nu på tisdag men nästa, vet inte vilket datum de är men..Det kommer släppas till ps2,psp,gaycube och xbox

Skidspel
ja har spelat amerikanska verisionen och det var inte speciellt kul...kontrollen är på tok för...icke flexibel som amped liren.

Tillbaka
Topp