Skidtest och fest!

Zooten

Ny medlem
Skidtest och fest!
Nu är det inte långt kvar tills säsongen drar igång!

Nästa helg öppnar VM 8an, samtidigt som festen drar igång i Åre.

Vill bara tipsa om bästa sättet att ta sig dit.

Ta Åretåget! Första avgången går tors 7/12 kl 14.00 från Sthlm. Har hört från säkra källor att årets Åretåg kommer att bli bättre än någonsin. Varför ska man sitta och åka 63 mil och ha tråkigt, när man kan börja festen redan på perongen i sthlm?

Jag och mina vänner ska i varje fall ta tillfället i akt och utnyttja varje minut av resan.

Är det någon som hänger på?

Kolla in www.aretaget.nu och boka på www.sj.se Det kan se lite skumt ut för Åretåget står inte utsatt nånstans, men jag upptäckte efter mycket huvudbry att "Övriga tåg" ledde till Åretåget.

Häng på!

Senast ändrad:
Skidtest och fest!
fan va nice
räkna med mig :D
ska bli skönt med lite åkning, men hur är backarna då är dom lika bra som i björnen!?^^

aja fest med täst finns inge bättre med snö annars är det bara att dö :D

mvh//
wolwerin.
peace

Skidtest och fest!
Har polare som var i Duved i helgen och det var tydligen helt ok.

Det brukar ju inte se så bra ut så här precis innan öppningen, men det har alltid kommit snö i sista minuten, så det är bara att ha lite is i magen så ska du se att det blir grymt!

Skidtest och fest!
just nu är det bara Hamrebacken och skistarbacken i duved som är öppna.
Barnliften i björnen brukar öppna på helgerna också, men förhoppningen är ju att få igång VM6:an och nya olympia, VM8:an till nästa helg.. Ser knapert ut med snö för tillfället men, bara att ha is i magen och be till vädergudarna som sagt...

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp