Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Glöm inte att du och jag skall dricka öl oxå :PUtter sa:Blir epic helg i kuvösen 2,0. Jag, Försäsongsträningen, Hammarhajen och Döröven. Kan inte bli annat än legendariskt.
+1Hasse_Lindborg sa:Ingen som kan ta med PNyberg upp från Oslo??
Ja men givet!Hasse_Lindborg sa:Glöm inte att du och jag skall dricka öl oxå :PUtter sa:Blir epic helg i kuvösen 2,0. Jag, Försäsongsträningen, Hammarhajen och Döröven. Kan inte bli annat än legendariskt.
Kan tänka att det känns lite tungt alltså :/ Jag lovar att göra mitt absoluta yttersta för att skidrecensionerna ska lika nyanserade och väldetaljerade som de brukar varaMarkusO sa:Själv ska jag ta 45:an Gbg - Kiruna istället, så jag missar eventet för första gången på evigheter.
Surt.
(Jobb... Tar en dag i Dundret för att mota bort det värsta magsåret.)
Tack för svar! Men trist, då hinner jag inte..Hasse_Lindborg sa:14.30 ungefär brukar det plockas ner...
frågade henke igår när totteboreggae börjar. det blir inte denna helg tyvärr. vi får hålla oss till den 18e dec.CGBHamilton sa:Det jag undrar är Tottebos agenda under denna helg. Öppettider, reggae afton etc etc. Är det någon vänlig själ som har koll? Det är ju ändå Åre absoluta bästa kroghäng!
Snackade du inte med Totte o grapparna?PNyberg sa:Lite småkris och lite halvsent påtänkt men.....är det ngn som har en säng/soffa/mjukt golv till övers?