Skidtestarhelgen Åre 2010

PNyberg

Aktiv medlem
Skidtest nästa helg. Vilka ska dit? Vilka borde vart där? Vilka var bra, dåliga. Vilka har blivit homo och vem har skiljt sig??

Allt skvaller om denna mytomspunna helg får plats i den här tråden :cool:

"herr ober! Ice bitte!"

Jag kommer vara där lördag å söndag iaf, oklart om fredag.
Allt handlar om jag får ledigt från min religionskunskap eller inte....

Blir epic helg i kuvösen 2,0. Jag, Försäsongsträningen, Hammarhajen och Döröven. Kan inte bli annat än legendariskt.

Själv ska jag ta 45:an Gbg - Kiruna istället, så jag missar eventet för första gången på evigheter.

Surt.

(Jobb... Tar en dag i Dundret för att mota bort det värsta magsåret.)

MarkusO sa:
Själv ska jag ta 45:an Gbg - Kiruna istället, så jag missar eventet för första gången på evigheter.

Surt.

(Jobb... Tar en dag i Dundret för att mota bort det värsta magsåret.)
Kan tänka att det känns lite tungt alltså :/ Jag lovar att göra mitt absoluta yttersta för att skidrecensionerna ska lika nyanserade och väldetaljerade som de brukar vara :)

Stort och hjärtligt tack till alla som var och ställde ut i Lindvallen i helgen iaf. Kallt som fan ute men ett fantastiskt humör hos alla. Och nu har jag, om möjligt, ännu svårare att välja skida för säsongen.. :)

Det jag undrar är Tottebos agenda under denna helg. Öppettider, reggae afton etc etc. Är det någon vänlig själ som har koll? Det är ju ändå Åre absoluta bästa kroghäng!

:)Jag kommer vara där, men hinner dessvärre inte testa några skidor..Eller vet ni hur länge leverantörerna brukar stå där på dagarna? Jag ska gå lavinutbildning under helgen

CGBHamilton sa:
Det jag undrar är Tottebos agenda under denna helg. Öppettider, reggae afton etc etc. Är det någon vänlig själ som har koll? Det är ju ändå Åre absoluta bästa kroghäng!
frågade henke igår när totteboreggae börjar. det blir inte denna helg tyvärr. vi får hålla oss till den 18e dec.

Lite småkris och lite halvsent påtänkt men.....är det ngn som har en säng/soffa/mjukt golv till övers?

Mer information om Skidtestarhelgen i Åre med bland annat lite hållpunkter.

Fredag 10 december:
9.30-14.30 - Skidtest
22.30 Filmpremiär Secondhands och Nitro (18 år, Dippan)

Lördag 11 december:
9.30-14.30 - Skidtest
12.00 F'ck It Railtour kval
cirka 13.00 Johan Jonssons välgörenhetsmarknad
14.00 F'ck It Railtour final

Söndag 12 december:
9.30-14.30 - Skidtest

Ska väl också lägga till att det är Lucia-kröning i Duveds kyrka klockan 19.00 på fredag, så ni inte missar det.

Vill tacka ALLA för en sjuuukt rolig helg på skidtestet!
Ett speciellt tack går till Jon som fick alla att känna sig lite mindre bakis :)

Ha en grym vinter!

Tillbaka
Topp