skidtestarhelger 2010

v-larsson

Aktiv medlem
skidtestarhelger 2010
Har sökt och hittade inget så döda mig inte om det redan finns info.

Min fråga är när respektive skidtestarhelger är? Åre, Trysil, Sälen, Hemsedal?

Tack!

skidtestarhelger 2010
Lånar tråden lite,

Jag skall upp till skidtestet i Åre och undrar om jag skall ta med mig mina gamla pistpjäxor snarare än mina Dalbello Virus Lite med tanke på att dem kan vara lite trixiga att få ner i alla bindningar.

Är det dessutom nån som har koll på vilka märken som kommer närvara i just Åre ?

skidtestarhelger 2010
Ang Sälen (Tandå) v 47 kommer följande utställare:

DC, Head, Nocopy, K2, Ride, Libtech, Gnu, Yes, Stepchild, Technine snowboards, 32 Boots, Moment skis Burton, Völkl, Tecnica, Marker, Tecno Extrem, Storm Skis, Salomon, Atomiv, Dps Skis, Kästle, Leki, Majesty Skis, Grenade Snowboards, Capita Snowboards, Hendryx Skis, Stöckli, Poc, Oakley, Kneissl. Carrera, Smith, Dynastar, Rossignol, Nitro, Scott, Forum Snowboards, Batalion Snowboards

Kan nån bekräfta om Burton kommer va där?

Står "Moment skis Burton"

De borde väl stå Moment Skis, Burton right?

Dom har väl inget me varann o göra?

Åka 500km + o sen vända är jag inte så sugen på :D

skidtestarhelger 2010
Kevin sa:
Ang Sälen (Tandå) v 47 kommer följande utställare:

DC, Head, Nocopy, K2, Ride, Libtech, Gnu, Yes, Stepchild, Technine snowboards, 32 Boots, Moment skis Burton, Völkl, Tecnica, Marker, Tecno Extrem, Storm Skis, Salomon, Atomiv, Dps Skis, Kästle, Leki, Majesty Skis, Grenade Snowboards, Capita Snowboards, Hendryx Skis, Stöckli, Poc, Oakley, Kneissl. Carrera, Smith, Dynastar, Rossignol, Nitro, Scott, Forum Snowboards, Batalion Snowboards

Kan nån bekräfta om Burton kommer va där?

Står "Moment skis Burton"

De borde väl stå Moment Skis, Burton right?

Dom har väl inget me varann o göra?

Åka 500km + o sen vända är jag inte så sugen på :D
De har en co-lab i år och kommer att göra "snowskis"...alltså snowboards med skidmått, blir lite mer slack-line känsla än surf...surf är såååå 2010!

Tillbaka
Topp