Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidtips - all mountain dam
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1193150" data-attributes="member: 83225"><p>I din kategori har jag hört enormt mycket gott om Nordica Santa Ana 93 från väldigt varierade åkare. Frun väger som du men är lite kortare och kör på ett par i 163cm. Jag själv har ett par av herrvarianten i 185cm och är supernöjd. Det är en väldigt lättåkt och samtidigt stadig pjäs. Vill du ha lite mer driv i pisten skulle jag titta mer åt en breddad pistskida. Nordican ser jag däremot mer som en smal allmountain. Så allt beror på hur du vill åka. Vi har ju valt skidor utifrån att de ska vara lätthanterliga och klara uppkörd svensk offpist i björkskog osv men ändå funka vettigt när man kommer ut i pisten.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1193150, member: 83225"] I din kategori har jag hört enormt mycket gott om Nordica Santa Ana 93 från väldigt varierade åkare. Frun väger som du men är lite kortare och kör på ett par i 163cm. Jag själv har ett par av herrvarianten i 185cm och är supernöjd. Det är en väldigt lättåkt och samtidigt stadig pjäs. Vill du ha lite mer driv i pisten skulle jag titta mer åt en breddad pistskida. Nordican ser jag däremot mer som en smal allmountain. Så allt beror på hur du vill åka. Vi har ju valt skidor utifrån att de ska vara lätthanterliga och klara uppkörd svensk offpist i björkskog osv men ändå funka vettigt när man kommer ut i pisten. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidtips - all mountain dam
Tillbaka
Topp