Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidtips?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HampZz0n" data-source="post: 931995" data-attributes="member: 121059"><p>salomon twenty twelve</p><p></p><p>rossignol scratch</p><p></p><p>CoreUPT Pow </p><p></p><p>dom jag komme på just nu och som brukar rekommenderas till allround åkare i detta forum , har salomon och rossignol skidorna sj och det är 2 förbannat roliga allround skidor som flyter på bra i puder,park och pist, båda skidorna är lite hårda men fortfarande lekfulla om du gillar att göra butters eller leka runt på gupp och andra roliga saker du hittar i pisten. salomon skidan är 91 bred och rossignolen är 84 och du åker ju inte mkt offpist vad jag kan läsa mig till så tror rossignol skidorna i längden 160/167 skulle passa dig som handen i hansken.</p><p></p><p>MVH</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HampZz0n, post: 931995, member: 121059"] salomon twenty twelve rossignol scratch CoreUPT Pow dom jag komme på just nu och som brukar rekommenderas till allround åkare i detta forum , har salomon och rossignol skidorna sj och det är 2 förbannat roliga allround skidor som flyter på bra i puder,park och pist, båda skidorna är lite hårda men fortfarande lekfulla om du gillar att göra butters eller leka runt på gupp och andra roliga saker du hittar i pisten. salomon skidan är 91 bred och rossignolen är 84 och du åker ju inte mkt offpist vad jag kan läsa mig till så tror rossignol skidorna i längden 160/167 skulle passa dig som handen i hansken. MVH [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidtips?
Tillbaka
Topp