Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Skidtrix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 1102" data-attributes="member: 10565"><p>Stavtrick i all ära, men Doktor Steve är en riktig fena på det där. Jag såg med egna ögon och tror fortfarande han fuskade någonstans, jag fattar bara inte var han fuskade. Eller så beror det på att han har oproportionerligt långa armar.</p><p></p><p>Åter till trick. Mitt favvistrick är frontside afterburner och går till så här;</p><p></p><p>1. Utgångsposition är i baren iförd en elegant barunderkropp.</p><p></p><p>2. Tag av tröja och beställ in rikligt med Grön Chartreuse och tändare.</p><p></p><p>3. Smörj in eventuell könsbehåring, bröstbehåring, stjärtbehåring och håret under armarna med Chartreusen. OBS; armarna bör hålla uppåt.</p><p></p><p>4. Sätt fyr på skiten and show your warface.</p><p></p><p>5. Åter till utgångsposition genom att ta på tröjan. </p><p></p><p>Det är ett brantåkartrick av rang...</p><p>/Jean-Claude Mogul</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 1102, member: 10565"] Stavtrick i all ära, men Doktor Steve är en riktig fena på det där. Jag såg med egna ögon och tror fortfarande han fuskade någonstans, jag fattar bara inte var han fuskade. Eller så beror det på att han har oproportionerligt långa armar. Åter till trick. Mitt favvistrick är frontside afterburner och går till så här; 1. Utgångsposition är i baren iförd en elegant barunderkropp. 2. Tag av tröja och beställ in rikligt med Grön Chartreuse och tändare. 3. Smörj in eventuell könsbehåring, bröstbehåring, stjärtbehåring och håret under armarna med Chartreusen. OBS; armarna bör hålla uppåt. 4. Sätt fyr på skiten and show your warface. 5. Åter till utgångsposition genom att ta på tröjan. Det är ett brantåkartrick av rang... /Jean-Claude Mogul [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Skidtrix
Tillbaka
Topp