Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Skidtrix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 1105" data-attributes="member: 10565"><p>Till att börja med måste jag säga "nej", det finns inga trix att lära sig om man är feg. Nyckeln till att bli en lyckad trixare ligger, som så mycket annat, i att inte vara rädd för NÅTT!! Om du dock gaskar upp dig ett par hekto så kan jag säga att om det gäller skidrelaterade prylar så är det ENKOM djur-trix som gäller i år, välj mellan stora björn, dubbel-groda, giraffe (with backlook)och när du behärskar dem med grace kan du satsa på djurtixens härskare -Stora Älg.</p><p>Om det gäller partytrix å andra sidan, räcker det sällan med ett fullständigt dödsförakt (det är nödvändigt, men ej tillräckligt som vi brukar säga) -du måste ävenledes ha tur samt vara en mycket mycket sjuk människa.</p><p>Barunderkropps lambada med beväpnad, uniformerad gendarm t.ex får man ju mycket cred för, men det kunde ju slutat illa, för att inte tala om allehanda eldstunts man överlevt genom åren, ja i sanning broder -en stor portion tur behövs.</p><p>Lycka till! /Steve</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 1105, member: 10565"] Till att börja med måste jag säga "nej", det finns inga trix att lära sig om man är feg. Nyckeln till att bli en lyckad trixare ligger, som så mycket annat, i att inte vara rädd för NÅTT!! Om du dock gaskar upp dig ett par hekto så kan jag säga att om det gäller skidrelaterade prylar så är det ENKOM djur-trix som gäller i år, välj mellan stora björn, dubbel-groda, giraffe (with backlook)och när du behärskar dem med grace kan du satsa på djurtixens härskare -Stora Älg. Om det gäller partytrix å andra sidan, räcker det sällan med ett fullständigt dödsförakt (det är nödvändigt, men ej tillräckligt som vi brukar säga) -du måste ävenledes ha tur samt vara en mycket mycket sjuk människa. Barunderkropps lambada med beväpnad, uniformerad gendarm t.ex får man ju mycket cred för, men det kunde ju slutat illa, för att inte tala om allehanda eldstunts man överlevt genom åren, ja i sanning broder -en stor portion tur behövs. Lycka till! /Steve [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Skidtrix
Tillbaka
Topp