Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skidupplevelser - Idre fjäll
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CarvBetter" data-source="post: 1292982" data-attributes="member: 189106"><p>Tror inte det.</p><p></p><p>Det är ett dåligt planerat liftsystem som gör att samtliga bra nedfarter inte går att åka vid kraftiga vindar på fjället, eftersom alla liftar går hela vägen upp på fjället. Det är ju ingen nyhet med kraftiga vindar på ett fjäll. Exempelvis, hade de haft ankarliftar upp till fjällgränsen så hade de kunnat erbjuda skidåkning i många fler backar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CarvBetter, post: 1292982, member: 189106"] Tror inte det. Det är ett dåligt planerat liftsystem som gör att samtliga bra nedfarter inte går att åka vid kraftiga vindar på fjället, eftersom alla liftar går hela vägen upp på fjället. Det är ju ingen nyhet med kraftiga vindar på ett fjäll. Exempelvis, hade de haft ankarliftar upp till fjällgränsen så hade de kunnat erbjuda skidåkning i många fler backar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skidupplevelser - Idre fjäll
Tillbaka
Topp