Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skidupplevelser - Idre fjäll
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="9simpen" data-source="post: 1292994" data-attributes="member: 161791"><p>Man kan inte plöja ner en massa jävla pengar i gondol och fina uppvärmda liftar och sen stänga berget så fort det blir kallt eller blåser.. Det är pinsamt tycker jag. En plan B med ankarliftar som kan köras vid dåligt väder måste ju finnas i en seriös skidanläggning.</p><p></p><p>Mina upplevelser av Idre är dock jättebra men jag har inte råkat ut för dåligt väder. Mest varit där på våren och då är det fantastiskt. Det var dock innan gondolen byggdes.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="9simpen, post: 1292994, member: 161791"] Man kan inte plöja ner en massa jävla pengar i gondol och fina uppvärmda liftar och sen stänga berget så fort det blir kallt eller blåser.. Det är pinsamt tycker jag. En plan B med ankarliftar som kan köras vid dåligt väder måste ju finnas i en seriös skidanläggning. Mina upplevelser av Idre är dock jättebra men jag har inte råkat ut för dåligt väder. Mest varit där på våren och då är det fantastiskt. Det var dock innan gondolen byggdes. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skidupplevelser - Idre fjäll
Tillbaka
Topp