Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skidupplevelser - Idre fjäll
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="j-h-n" data-source="post: 1293003" data-attributes="member: 186008"><p>Jag har varit 4 gånger i Idre sen typ 2017. De första tre gångerna var det toppen. Trevliga backar och pistnära boende. Samt prisvärt. Var där förra året också, men då råkade jag ut för samma elände som du. Svår blåst och allt som går till toppen stängt under större delen av veckan. När idre stänger toppen är det tyvärr inte mycket kvar att åka på, och dessutom svårt ta sig hem till stugan för oss. Gillar egentligen idre men när detta händer drar det ner helhetsintrycket en hel del. I åt blir det Kläppen för första gången och då de inte ens har någon kaltopp så räknar jag med 100% öppet hela veckan <img class="smilie smilie--emoji" alt="😀" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f600.png" title="Grinning face :grinning:" data-shortname=":grinning:" loading="lazy" width="64" height="64" /></p><p></p><p></p><p>Tycker trots allt att man kan boka Idre men man bör ha detta i åtanke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="j-h-n, post: 1293003, member: 186008"] Jag har varit 4 gånger i Idre sen typ 2017. De första tre gångerna var det toppen. Trevliga backar och pistnära boende. Samt prisvärt. Var där förra året också, men då råkade jag ut för samma elände som du. Svår blåst och allt som går till toppen stängt under större delen av veckan. När idre stänger toppen är det tyvärr inte mycket kvar att åka på, och dessutom svårt ta sig hem till stugan för oss. Gillar egentligen idre men när detta händer drar det ner helhetsintrycket en hel del. I åt blir det Kläppen för första gången och då de inte ens har någon kaltopp så räknar jag med 100% öppet hela veckan 😀 Tycker trots allt att man kan boka Idre men man bör ha detta i åtanke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skidupplevelser - Idre fjäll
Tillbaka
Topp