Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skidupplevelser - Idre fjäll
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fabianSvensson" data-source="post: 1293034" data-attributes="member: 146777"><p>Ungefär samma som man förväntar sig från dina älskade "mindre" orter? Idre erbjuda fin åkning. Kan dock vara lite mycket folk.</p><p>När vi kom till Trillevallen (som väl är en "bra" skidort enligt dig?) för nåt år sen blåste det såpass att bara släppliften längst till höger var öppen till hälften. Inte mycket åkning kvar då heller? Även om jag absolut håller med om att det är roligare att åka till mindre system, framförallt de som är mindre känd, tycker jag att skvallret om barn-anpassade massturistorter blir lite mycket. Just Idre är en perfekt ort för en lite splittrat grupp, eftersom det erbjuds branta och snälla backar och även fina turmöjligheter.</p><p>Ingen större skillnad var man är i sverige, blåser det mycket är det kört. Gäller även Norge. </p><p>Samma hände oss i Stöten nåt år, bara släpplifterna vid WC backen öppen till första avstigning... Även i Gausta var bara 1 släpplift med 2 backar öppen nån dag vi var där...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fabianSvensson, post: 1293034, member: 146777"] Ungefär samma som man förväntar sig från dina älskade "mindre" orter? Idre erbjuda fin åkning. Kan dock vara lite mycket folk. När vi kom till Trillevallen (som väl är en "bra" skidort enligt dig?) för nåt år sen blåste det såpass att bara släppliften längst till höger var öppen till hälften. Inte mycket åkning kvar då heller? Även om jag absolut håller med om att det är roligare att åka till mindre system, framförallt de som är mindre känd, tycker jag att skvallret om barn-anpassade massturistorter blir lite mycket. Just Idre är en perfekt ort för en lite splittrat grupp, eftersom det erbjuds branta och snälla backar och även fina turmöjligheter. Ingen större skillnad var man är i sverige, blåser det mycket är det kört. Gäller även Norge. Samma hände oss i Stöten nåt år, bara släpplifterna vid WC backen öppen till första avstigning... Även i Gausta var bara 1 släpplift med 2 backar öppen nån dag vi var där... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skidupplevelser - Idre fjäll
Tillbaka
Topp