Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skidupplevelser - Idre fjäll
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fabianSvensson" data-source="post: 1293047" data-attributes="member: 146777"><p>Fint där. Tex Stöten har dock otroligt fin skogsåkning också. Och Stöten är väl en barnanpassat massturistort?</p><p></p><p>Vid nämnd tillfälle fick man inte åka hela vägen upp heller, så då var det inte mycket åkning kvar. Vi åkte upp ändå och förstod rätt snabbt varför man inte skulle gjort det <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fabianSvensson, post: 1293047, member: 146777"] Fint där. Tex Stöten har dock otroligt fin skogsåkning också. Och Stöten är väl en barnanpassat massturistort? Vid nämnd tillfälle fick man inte åka hela vägen upp heller, så då var det inte mycket åkning kvar. Vi åkte upp ändå och förstod rätt snabbt varför man inte skulle gjort det :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skidupplevelser - Idre fjäll
Tillbaka
Topp