Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skidupplevelser - Idre fjäll
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kalle_Luzern" data-source="post: 1293081" data-attributes="member: 121331"><p>Ja, så är det. Sen noterar ju jag i princip varje stängd dag eftersom jag håller ett öga även de dagar jag inte kan åka. </p><p>Men även råkat ut för stängt i Jungfrau-området och varit rent rädd på Gemsstock när kabinen gjorde åttor i luften medan den kröp förbi sista stolpen.<img class="smilie smilie--emoji" alt="😱" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f631.png" title="Face screaming in fear :scream:" data-shortname=":scream:" loading="lazy" width="64" height="64" /> Ju högre, desto värre, Zermatt är ju också känt för vindproblem, bara kolla på alla inställda störtlopp i november… Över helgerna nu var det lite ovanligt, rätt stark ihållande vind men ändå relativt soligt (nåja, kommer knappt över kammarna i Titlis skidområde i december).</p><p>Defintivt mer sol i bergen än i stan så här års, tur jag fick en dos ljus i går när jag fick några åk för högdimman ligger som ett lock över plattlandet. Framåt feb-mar ofta många fina dagar som du skriver. </p><p>Men nu är vi lite väl långt från ämnet om Idre…</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kalle_Luzern, post: 1293081, member: 121331"] Ja, så är det. Sen noterar ju jag i princip varje stängd dag eftersom jag håller ett öga även de dagar jag inte kan åka. Men även råkat ut för stängt i Jungfrau-området och varit rent rädd på Gemsstock när kabinen gjorde åttor i luften medan den kröp förbi sista stolpen.😱 Ju högre, desto värre, Zermatt är ju också känt för vindproblem, bara kolla på alla inställda störtlopp i november… Över helgerna nu var det lite ovanligt, rätt stark ihållande vind men ändå relativt soligt (nåja, kommer knappt över kammarna i Titlis skidområde i december). Defintivt mer sol i bergen än i stan så här års, tur jag fick en dos ljus i går när jag fick några åk för högdimman ligger som ett lock över plattlandet. Framåt feb-mar ofta många fina dagar som du skriver. Men nu är vi lite väl långt från ämnet om Idre… [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skidupplevelser - Idre fjäll
Tillbaka
Topp