Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skidupplevelser - Idre fjäll
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CarvBetter" data-source="post: 1293083" data-attributes="member: 189106"><p>Bra med lite perspektiv och erfarenheter, uppskattas! <img class="smilie smilie--emoji" alt="👌" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f44c.png" title="OK hand :ok_hand:" data-shortname=":ok_hand:" loading="lazy" width="64" height="64" /> </p><p></p><p>Det jag ogillade med Idre var avsaknaden av alternativ när det hände. En enda blå backe (som dessutom kändes som en grön) och en knapplift för alla besökare. Det hade ju varit en helt annan upplevelse om det fanns 2-3 ”riktiga” blåa backar eller någon röd. Köerna är ju en annan femma och svårt att göra något åt dock.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CarvBetter, post: 1293083, member: 189106"] Bra med lite perspektiv och erfarenheter, uppskattas! 👌 Det jag ogillade med Idre var avsaknaden av alternativ när det hände. En enda blå backe (som dessutom kändes som en grön) och en knapplift för alla besökare. Det hade ju varit en helt annan upplevelse om det fanns 2-3 ”riktiga” blåa backar eller någon röd. Köerna är ju en annan femma och svårt att göra något åt dock. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skidupplevelser - Idre fjäll
Tillbaka
Topp