Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
skidval hjälp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="feelinho" data-source="post: 266644" data-attributes="member: 66154"><p>Jag är hyffsat duktig! kan lixom åka <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> jag ska inte yberjibba, bara sätta 360s o rails ungefär. Jo visst jag har kollat in skiddatabasen men det är rätt svårt ändå att hitta där! Karma verkar vara grymt bra, men det är även priset!! </p><p></p><p>Jag har varit i en skidaffär i sthlm här, där säger dem att p3 är ett bra par skidor , fast att de inte riktigt pallar alperna lika bra som till ex karma</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="feelinho, post: 266644, member: 66154"] Jag är hyffsat duktig! kan lixom åka :) jag ska inte yberjibba, bara sätta 360s o rails ungefär. Jo visst jag har kollat in skiddatabasen men det är rätt svårt ändå att hitta där! Karma verkar vara grymt bra, men det är även priset!! Jag har varit i en skidaffär i sthlm här, där säger dem att p3 är ett bra par skidor , fast att de inte riktigt pallar alperna lika bra som till ex karma [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
skidval hjälp
Tillbaka
Topp