Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidval - Skisafari med UCPA i Cham.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HeLium" data-source="post: 1079679" data-attributes="member: 48397"><p>[USER=133932]@Bjersing[/USER] är det sant! Snyggt. Vem mer?</p><p></p><p>Mina stora puderlagg är hopplöst outdated efter att puderresor blivit nedprioriterad verksamhet med tre ungar. Håller mig till allmountain och rena pistskidor. </p><p></p><p>Ver du om det är Ross S7 där nere, testade dem för några år sedan, vill minas dem som lätta men fladdriga, men kan minnas fel.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HeLium, post: 1079679, member: 48397"] [USER=133932]@Bjersing[/USER] är det sant! Snyggt. Vem mer? Mina stora puderlagg är hopplöst outdated efter att puderresor blivit nedprioriterad verksamhet med tre ungar. Håller mig till allmountain och rena pistskidor. Ver du om det är Ross S7 där nere, testade dem för några år sedan, vill minas dem som lätta men fladdriga, men kan minnas fel. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidval - Skisafari med UCPA i Cham.
Tillbaka
Topp