Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidval - Skisafari med UCPA i Cham.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bjersing" data-source="post: 1079680" data-attributes="member: 133932"><p>Min bror men jag kommer faktiskt inte ihåg vad han heter här.</p><p></p><p>Jag tog med mig ett par smalare skidor på förra års säsong men jag stod ändå mest på noctan så det får funka för mig, något smalare är nog mer rätt dock.</p><p></p><p>Det tror jag det lär vara, alla offpistgrupper jag stöt på i les arcs och valT har iaf till stora delar kör på de. Jag har aldrig kört de men att det är lite mjuka har jag väl hört, har dock sett folk köra riktigt hårt på de så något fel på skidan är det väl egentligen inte.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bjersing, post: 1079680, member: 133932"] Min bror men jag kommer faktiskt inte ihåg vad han heter här. Jag tog med mig ett par smalare skidor på förra års säsong men jag stod ändå mest på noctan så det får funka för mig, något smalare är nog mer rätt dock. Det tror jag det lär vara, alla offpistgrupper jag stöt på i les arcs och valT har iaf till stora delar kör på de. Jag har aldrig kört de men att det är lite mjuka har jag väl hört, har dock sett folk köra riktigt hårt på de så något fel på skidan är det väl egentligen inte. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidval - Skisafari med UCPA i Cham.
Tillbaka
Topp