Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidval
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hans" data-source="post: 5045" data-attributes="member: 26"><p>Det är konstigt att just bara de få skulle ha kortare skidor när några av dem tillhör eliten i vår ålder.... Det jag menar är att vill du nått av åkningen när du är hemma i sverige (Sälen och söderut) så kan du inte räkna med annan åkning än finsvängande då backarna inte räcker till för annan åkning, så vill man ha kul på skidor, bör man inte skaffa speedskiing-skidor... utan nått i vettig längd, och som du själv skrev så åker damerna på 183-188 och jag är ytters tveksam att nån åkare som inte tränar seriöst har mer tryck i benen än dem... men du kanske har det? annars köp ett par skidor som är hårdare</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hans, post: 5045, member: 26"] Det är konstigt att just bara de få skulle ha kortare skidor när några av dem tillhör eliten i vår ålder.... Det jag menar är att vill du nått av åkningen när du är hemma i sverige (Sälen och söderut) så kan du inte räkna med annan åkning än finsvängande då backarna inte räcker till för annan åkning, så vill man ha kul på skidor, bör man inte skaffa speedskiing-skidor... utan nått i vettig längd, och som du själv skrev så åker damerna på 183-188 och jag är ytters tveksam att nån åkare som inte tränar seriöst har mer tryck i benen än dem... men du kanske har det? annars köp ett par skidor som är hårdare [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidval
Tillbaka
Topp