skidval!

Olofzzon

Ny medlem
skidval!
jag ska köpa nya skidor men jag vet inte vilka. jag väger mellan 38 och 40 kg och är 148,5 cm lång. helst några från skidbutiken.com. har åkt twintips 2 år så jag söker några för park

Senast ändrad:
skidval!
Varför? om du nu måste starta en sådan här tråd som är jätte onödig så kan du väl i alla fall göra den lite ordentlig! Hur ska vi kunna säga vilka skidor du ska ha när vi inte vet din åkstil? Du kan knappast ha läst reglerna, det blir nog varning på detta.

För att du inte ska gråta hela natten så skulle väll kanske ett par junior skidor passa dig.
Det är allt jag kan svara på.

skidval!
Köp den juniorskida som du tycker är snyggast som du får till bäst pris. Ska du åka park/freeride köper du förslagsvis twintip annars kan du ta vad du känner för.

Senast ändrad:
skidval!
TheFibretech sa:
Varför? om du nu måste starta en sådan här tråd som är jätte onödig så kan du väl i alla fall göra den lite ordentlig! Hur ska vi kunna säga vilka skidor du ska ha när vi inte vet din åkstil? Du kan knappast ha läst reglerna, det blir nog varning på detta.

För att du inte ska gråta hela natten så skulle väll kanske ett par junior skidor passa dig.
Det är allt jag kan svara på.
coolt skrivet..

http://www.skidbutiken.com/~zbbax0000003/?Y999=PIF&Y104=RR70066

skulle tagit den jag.. Körde på rossignol när ja va ynggre å de funka fett!

skidval!
Köp ett par skidor för ditt ändamål, vilka du köper kommer inte spela någon roll då du troligtvis inte känner någon skillnad.

Tillbaka
Topp