Skidverkstad

Dubbel-Daffy

Ny medlem
Skidverkstad
Villken skidverktad är bäst i Åre. Köpte ett par nya lagg från Fischer och bindningen var inte monterad. Åker i morgon (Tor)5.30, så skulle behöva veta vart man kan få bindningen på plats. Hoppas att någon hinner svara på detta i kväll :)

Skidverkstad
Bäst på att montera bindningar? Klarar inte samtliga verkstäder av det uppe i Åre är det ju ett under att dom överhuvudtaget kan bedriva verksamhet där :)

/ Finnudin

Skidverkstad
Bästa??? Det är ju bara dra till närmaste verkstad så fixar dom det. Dom lär ju inte vara sämre i den "sämre" affären än vad dom är i den "bättre" affären.

Skidverkstad
I en skidstad som åre finns det nog inga dåliga Skidverkstäder bara det inte är någon ny öpnad eller privatperson men dom kan ju vara bra men det finns risker

Skidverkstad
Vaddå risker? Det är inte ens svårt att montera en bindning. Och om en privatperson öppnar egen skidverkstad så tror jag han/hon är lika bra på att montera en bindning som en större skidverkstad.

Skidverkstad
Vete i tusan om jag håller med er att en skidverkstad e en
skidverkstad o de monterar bra hela bunten.
Jag har flera polare som fått sina bindningar helt kajko på twintip-
lagg av "bra" verkstäder.
Man tycker att någon som dagligen jobbar med skidor borde
känna till att man monterar bindningar olika på olika typer av
skidor men no no.

.m

Skidverkstad
Kom till mig, det ar lugnt pappa fixar! Hanger oftast i soprummet bakom Hanson. Ar jag inte dar ar det bara att leta i nan mork grand.

Tillbaka
Topp