Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skillnad mellan Beast 13/14 & 14/15
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rabbit" data-source="post: 1057589" data-attributes="member: 34110"><p>Eftersom jag sitter på staketet och funderar och letat efter någon form av konsensus huruvida pjäxor med beast-"hästskon" går att använda i vanliga alpina bindningar så passar jag på att kasta in den frågeställningen här när</p><p> [USER=49358]@PNyberg[/USER] säger emot sig själv?</p><p>Eller följer inte Kingpin's häldel alpin standard? Vilket både jag och, tydligen,</p><p> [USER=13863]@Mountain_Man[/USER] förstått?</p><p></p><p>Jag vet att Dynafit's officella uttalande är att pjäxorna, efter montage av beast-"hästskon", endast går att använda i Dynafitbindningar så vad som är intressant är inte den officiella versionen utan skidvärldens framtestade konsensus. (ouch för den formuleringen. jag provar att djungelropa på</p><p> [USER=13861]@Glisseur[/USER] här också eftersom jag verkligen inte hittar nåt vettigt om det här någonstans och vill veta innan jag kastar mina surt förvärvade pesetas på beast-tåget)</p><p></p><p>-snö?</p><p>/r</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rabbit, post: 1057589, member: 34110"] Eftersom jag sitter på staketet och funderar och letat efter någon form av konsensus huruvida pjäxor med beast-"hästskon" går att använda i vanliga alpina bindningar så passar jag på att kasta in den frågeställningen här när [USER=49358]@PNyberg[/USER] säger emot sig själv? Eller följer inte Kingpin's häldel alpin standard? Vilket både jag och, tydligen, [USER=13863]@Mountain_Man[/USER] förstått? Jag vet att Dynafit's officella uttalande är att pjäxorna, efter montage av beast-"hästskon", endast går att använda i Dynafitbindningar så vad som är intressant är inte den officiella versionen utan skidvärldens framtestade konsensus. (ouch för den formuleringen. jag provar att djungelropa på [USER=13861]@Glisseur[/USER] här också eftersom jag verkligen inte hittar nåt vettigt om det här någonstans och vill veta innan jag kastar mina surt förvärvade pesetas på beast-tåget) -snö? /r [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skillnad mellan Beast 13/14 & 14/15
Tillbaka
Topp