Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skillnad mellan Beast 13/14 & 14/15
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Shirk" data-source="post: 1057831" data-attributes="member: 38224"><p>Hämtade ut laggen med ett par gyllene Beast 16 monterade på och under mitt följande test på vardagsrumsgolvet så höll ja på att gå under pga den förbannade "Toe box adjust"!</p><p></p><p>Manualen e väldigt sparsam med infon kring den delen och internet var typ tomt...</p><p></p><p>På vissa ställen skriver de att det är nått som skall säkra bindningens fulla funktion när man använder pjäxor från andra tillverkare än Dynafit. Kan meddela att jag tvingades till manuell hantering med två olika Dynafitpjäxor.</p><p></p><p>Om jag nu har tolkat det jag har läst i diverse trådar (inklusive den här) så ska man helt enkelt finna sig i att man måste pricka en minimal lite mojäng med staven innan man kan susa iväg...</p><p></p><p>Höll för övrigt på att kasta mig ut genom fönstret efter att, av någon oförklarlig anledning, ha kollat priset på Conrad som vid en första anblick sa 350€!</p><p></p><p>Ridå</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Shirk, post: 1057831, member: 38224"] Hämtade ut laggen med ett par gyllene Beast 16 monterade på och under mitt följande test på vardagsrumsgolvet så höll ja på att gå under pga den förbannade "Toe box adjust"! Manualen e väldigt sparsam med infon kring den delen och internet var typ tomt... På vissa ställen skriver de att det är nått som skall säkra bindningens fulla funktion när man använder pjäxor från andra tillverkare än Dynafit. Kan meddela att jag tvingades till manuell hantering med två olika Dynafitpjäxor. Om jag nu har tolkat det jag har läst i diverse trådar (inklusive den här) så ska man helt enkelt finna sig i att man måste pricka en minimal lite mojäng med staven innan man kan susa iväg... Höll för övrigt på att kasta mig ut genom fönstret efter att, av någon oförklarlig anledning, ha kollat priset på Conrad som vid en första anblick sa 350€! Ridå [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skillnad mellan Beast 13/14 & 14/15
Tillbaka
Topp