Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skillnad mellan Beast 13/14 & 14/15
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rabbit" data-source="post: 1057841" data-attributes="member: 34110"><p>Att döma av "timestampen" så var vi nog in och skrev samtidigt och jag redigerade mitt för att lägga till det sista medan du läste och svarade på det oredigerade. </p><p>hehe.</p><p></p><p>there's a first for everything. LOL</p><p></p><p>Personligen hade jag betalat mer för att få gröna än guldfärgat. </p><p>Vem som än kom på att göra guldfärgade bindningar borde få sparken imho.</p><p>Ingen Dalbello rep som lurkar här och kan fixa upp mig med ett par lupo t.i? </p><p>3mån säsong kvar och inga techpjäxor...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rabbit, post: 1057841, member: 34110"] Att döma av "timestampen" så var vi nog in och skrev samtidigt och jag redigerade mitt för att lägga till det sista medan du läste och svarade på det oredigerade. hehe. there's a first for everything. LOL Personligen hade jag betalat mer för att få gröna än guldfärgat. Vem som än kom på att göra guldfärgade bindningar borde få sparken imho. Ingen Dalbello rep som lurkar här och kan fixa upp mig med ett par lupo t.i? 3mån säsong kvar och inga techpjäxor... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skillnad mellan Beast 13/14 & 14/15
Tillbaka
Topp