Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Skimboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Surferic" data-source="post: 45897" data-attributes="member: 28520"><p>Skimmade en del för drygt tio år sedan efter att läst en artikel i tidningen Surfsport. Byggde en plywoodbräda enligt ritningen med coolt hawaii inspirerad graphic på undersidan och massor av kletigt sexwax på ovansidan. Körde några gånger på en långgrund strand men intresset rann ut i den hårda sanden.</p><p></p><p>Blev åter igen lite sugen för några år sedan när jag såg ett par klipp med skimboard i en surfrulle. Killarna i filmen skimmade i ett shore break och rippade verkligen järnet i vågorna. Synd bara att min bräda är uppeldad sedan länge...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Surferic, post: 45897, member: 28520"] Skimmade en del för drygt tio år sedan efter att läst en artikel i tidningen Surfsport. Byggde en plywoodbräda enligt ritningen med coolt hawaii inspirerad graphic på undersidan och massor av kletigt sexwax på ovansidan. Körde några gånger på en långgrund strand men intresset rann ut i den hårda sanden. Blev åter igen lite sugen för några år sedan när jag såg ett par klipp med skimboard i en surfrulle. Killarna i filmen skimmade i ett shore break och rippade verkligen järnet i vågorna. Synd bara att min bräda är uppeldad sedan länge... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Skimboard
Tillbaka
Topp