Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Skistar Åre... vilka sopor..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pd" data-source="post: 1215256" data-attributes="member: 161297"><p>Vecka 4 innebär att ett normalt år har Skistar familje- och studentveckor i Åre. Ingen av dem orkar varken upp tidigare än 9:30 eller att åka efter 15 så varför hålla öppet. När det är över vecka 6 så öppnas hela högzon och alla backar är öppna till 16:30.</p><p></p><p>Sen kunde man ju önska att de under de här veckorna hade haft vett att profilera sig mer på berget än på utelivet och Valle. I synnerhet i år när de har chansen att testa någon annan målgrupp än snåla och bakfulla studenter. Typ folk som vill åka så mycket som möjligt.</p><p></p><p>Gnället om priset på liftkorten tycker jag dock bara är gnäll. Mindre än 2100 kr för åtta dagar (med boka tidigt rabatt) är helt ok.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pd, post: 1215256, member: 161297"] Vecka 4 innebär att ett normalt år har Skistar familje- och studentveckor i Åre. Ingen av dem orkar varken upp tidigare än 9:30 eller att åka efter 15 så varför hålla öppet. När det är över vecka 6 så öppnas hela högzon och alla backar är öppna till 16:30. Sen kunde man ju önska att de under de här veckorna hade haft vett att profilera sig mer på berget än på utelivet och Valle. I synnerhet i år när de har chansen att testa någon annan målgrupp än snåla och bakfulla studenter. Typ folk som vill åka så mycket som möjligt. Gnället om priset på liftkorten tycker jag dock bara är gnäll. Mindre än 2100 kr för åtta dagar (med boka tidigt rabatt) är helt ok. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Skistar Åre... vilka sopor..
Tillbaka
Topp