Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Skistar Åre... vilka sopor..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AndreasNord" data-source="post: 1215437" data-attributes="member: 101363"><p>Ja fast Åre har inte öppet till kl 16.30 förrän med start den 8 februari. Flera andra har öppet till 16 redan nu, Vemdalen hade till kl 15.30 redan vecka 1 tex. Åre har ända fram till 8 februari bara igång liftarna 5 och en halvtimme om dagen = bedrövligt. Och ärligt talat, att öppna liftarna kl 09.30 är ju helt sinnesjukt dåligt. Det blir ljust vid 08 nu. Vilken annan världsklass-skidort i världen hade kommit undan med det??</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AndreasNord, post: 1215437, member: 101363"] Ja fast Åre har inte öppet till kl 16.30 förrän med start den 8 februari. Flera andra har öppet till 16 redan nu, Vemdalen hade till kl 15.30 redan vecka 1 tex. Åre har ända fram till 8 februari bara igång liftarna 5 och en halvtimme om dagen = bedrövligt. Och ärligt talat, att öppna liftarna kl 09.30 är ju helt sinnesjukt dåligt. Det blir ljust vid 08 nu. Vilken annan världsklass-skidort i världen hade kommit undan med det?? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Skistar Åre... vilka sopor..
Tillbaka
Topp