Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar – dynamiska priser på liftkort?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Chew" data-source="post: 1291576" data-attributes="member: 184705"><p>Skrivs mycket här om att Skistar är ondskan och jag gillar inte heller att de vill köpa upp alla anläggningar och skapa monopol MEN de är inte ensamma om detta med dynamisk prissättning på Skipass! Jag fick inte nog av skidåkningen i Trysil och köpte ett Skipass till Romme nästa vecka, 560 kronor för en dag! Tänkte att jäklar vad de höjt priset och kollade vad det kostade förra året: 405 kronor en lördag i februari. </p><p></p><p>Och nej, det går inte att inte några prislistor online så jag blev misstänksam nu när jag såg den här tråden. Så jag bestämde mig att kolla vad de kostar att åka en onsdag i januari; 475 kronor. Sen var det 560 kronor på sportlovet igen. </p><p></p><p>Så Romme Alpin har samma skit. Och det är klart de kommer anpassa sina priser till utbud och efterfrågan. Det vore nog konstigt om inte fler anläggningar kommer följa detta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Chew, post: 1291576, member: 184705"] Skrivs mycket här om att Skistar är ondskan och jag gillar inte heller att de vill köpa upp alla anläggningar och skapa monopol MEN de är inte ensamma om detta med dynamisk prissättning på Skipass! Jag fick inte nog av skidåkningen i Trysil och köpte ett Skipass till Romme nästa vecka, 560 kronor för en dag! Tänkte att jäklar vad de höjt priset och kollade vad det kostade förra året: 405 kronor en lördag i februari. Och nej, det går inte att inte några prislistor online så jag blev misstänksam nu när jag såg den här tråden. Så jag bestämde mig att kolla vad de kostar att åka en onsdag i januari; 475 kronor. Sen var det 560 kronor på sportlovet igen. Så Romme Alpin har samma skit. Och det är klart de kommer anpassa sina priser till utbud och efterfrågan. Det vore nog konstigt om inte fler anläggningar kommer följa detta. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar – dynamiska priser på liftkort?
Tillbaka
Topp