Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar igen - inte topptura
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="simhall" data-source="post: 1225906" data-attributes="member: 158530"><p>Att pistören stoppade er beror på att nuvarande regler inte tillåter turande uppför. Jag kan hålla med om att det är en konstig regel som bör ändras men det är inte upp till en enskild pistör att bestämma, hen får helt enkelt jobba utifrån de regler som finns.</p><p></p><p>Jag förstod inte riktigt den andra delen av ditt svar, kanske var jag oklar i frågan. Jag tycker inte att den som går uppför ska betala skipasspriser utan något slags pistkort som föreslås. Vad skulle du vara beredd att betala för ett pistkort?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="simhall, post: 1225906, member: 158530"] Att pistören stoppade er beror på att nuvarande regler inte tillåter turande uppför. Jag kan hålla med om att det är en konstig regel som bör ändras men det är inte upp till en enskild pistör att bestämma, hen får helt enkelt jobba utifrån de regler som finns. Jag förstod inte riktigt den andra delen av ditt svar, kanske var jag oklar i frågan. Jag tycker inte att den som går uppför ska betala skipasspriser utan något slags pistkort som föreslås. Vad skulle du vara beredd att betala för ett pistkort? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar igen - inte topptura
Tillbaka
Topp