Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar igen - inte topptura
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JAndersB" data-source="post: 1226038" data-attributes="member: 122562"><p>Att exemplifiera med andra liknande aspekter (parkeringsavgift av miljöskäl, husbilsförbud nattetid pga plogning och tura upp pga säkerhetsrisk, om jag nu skall upprepa vad jag skrev innan) vilka vi även diskuterat innan i andra trådar, för att framför allt peka på de märkliga svepskälen som anges av många operatörer är väl inget konstigt och har ganska lite med kostnaden i sig att göra. Så där blandar du nog ihop trådar.</p><p></p><p>Sedan vet jag inte om det är mig som du menar har dumförklarat sätt att påverka. Om det är någon som bett om åsikter att försöka påverka så är det väl jag - egentligen är hela tråden, precis som parkeringstråden ett sätt att få igång diskussionen och kanske någon form av påverkan.</p><p></p><p>Har för mig att stora parkeringen tvärs över vägen från Experium var nerlusad med parkeringsförbuds/appskyltar i februari. I alla fall massor av husbilsförbudsskyltar ifjol. Nu ingenting, fri parkering. Kanske någon form av reaktion på många framförda åsikter och/eller insikt i att det finns bättre sätt att "ta betalt".</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JAndersB, post: 1226038, member: 122562"] Att exemplifiera med andra liknande aspekter (parkeringsavgift av miljöskäl, husbilsförbud nattetid pga plogning och tura upp pga säkerhetsrisk, om jag nu skall upprepa vad jag skrev innan) vilka vi även diskuterat innan i andra trådar, för att framför allt peka på de märkliga svepskälen som anges av många operatörer är väl inget konstigt och har ganska lite med kostnaden i sig att göra. Så där blandar du nog ihop trådar. Sedan vet jag inte om det är mig som du menar har dumförklarat sätt att påverka. Om det är någon som bett om åsikter att försöka påverka så är det väl jag - egentligen är hela tråden, precis som parkeringstråden ett sätt att få igång diskussionen och kanske någon form av påverkan. Har för mig att stora parkeringen tvärs över vägen från Experium var nerlusad med parkeringsförbuds/appskyltar i februari. I alla fall massor av husbilsförbudsskyltar ifjol. Nu ingenting, fri parkering. Kanske någon form av reaktion på många framförda åsikter och/eller insikt i att det finns bättre sätt att "ta betalt". [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar igen - inte topptura
Tillbaka
Topp