Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar igen - inte topptura
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JAndersB" data-source="post: 1226056" data-attributes="member: 122562"><p>Tyvärr, jag har inget behov av att motvera för dig mer än jag redan gjort varför vi är här just nu eller hur vi normalt åker. Behövs inte heller för trådens skull.</p><p></p><p>Jag håller inte alls med din tolkning visavi personangrepp. Folk får gärna ha annan åsikt. Sedan kan jag vidhålla min alternativt reagera på oändliga cirkelresonemang.</p><p></p><p>Däremot finns det flera ytterst fula och direkta personangrepp här i tråden.</p><p></p><p>Din avslutande fråga är irrelevant för tråden. Du verkar fortfarande inte ha fattat att detta inte är en fråga om vad jag personligen tycker om olika sätt att ta betalt utan framför allt om olika sätt att paketera tjänster och inte komma med svepskäl.</p><p></p><p>Skidhälsningar från längdspåret kalven runt. Knappt så man vågar nyttja denna gratismöjlighet dock. Kemtoan i husbilen strulade tydligen så man kanske måste göra en Gunde. Och så skatteflykting dessutom. Verkligen inga personangrepp...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JAndersB, post: 1226056, member: 122562"] Tyvärr, jag har inget behov av att motvera för dig mer än jag redan gjort varför vi är här just nu eller hur vi normalt åker. Behövs inte heller för trådens skull. Jag håller inte alls med din tolkning visavi personangrepp. Folk får gärna ha annan åsikt. Sedan kan jag vidhålla min alternativt reagera på oändliga cirkelresonemang. Däremot finns det flera ytterst fula och direkta personangrepp här i tråden. Din avslutande fråga är irrelevant för tråden. Du verkar fortfarande inte ha fattat att detta inte är en fråga om vad jag personligen tycker om olika sätt att ta betalt utan framför allt om olika sätt att paketera tjänster och inte komma med svepskäl. Skidhälsningar från längdspåret kalven runt. Knappt så man vågar nyttja denna gratismöjlighet dock. Kemtoan i husbilen strulade tydligen så man kanske måste göra en Gunde. Och så skatteflykting dessutom. Verkligen inga personangrepp... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar igen - inte topptura
Tillbaka
Topp