Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar igen - inte topptura
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1226110" data-attributes="member: 83225"><p>Det jag blir lite fundersam över är att våra guider alltid hävdat förbud mot att gå i pisterna i Italien. Men kan det månde vara så att de gör skillnad mellan att huda uppför och att gå uppför i pjäxor? </p><p></p><p>En stor skillnad, skulle jag tro, mellan Sverige och t.ex. Norge och övriga Europa är, som var uppe av någon tidigare i tråden, att vi i Sverige inte har någon historik av att huda uppför på samma sätt. VI har däremot nu fått en explosion av det på senare år och att man därför ser framför sig att om man släpper på det här så skulle folk ut och skena i neonställ mest för jämnan, medan det i Norge och alperna är något som en viss begränsad grupp alltid har gjort och de som gör det har koll på vad de håller på med.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1226110, member: 83225"] Det jag blir lite fundersam över är att våra guider alltid hävdat förbud mot att gå i pisterna i Italien. Men kan det månde vara så att de gör skillnad mellan att huda uppför och att gå uppför i pjäxor? En stor skillnad, skulle jag tro, mellan Sverige och t.ex. Norge och övriga Europa är, som var uppe av någon tidigare i tråden, att vi i Sverige inte har någon historik av att huda uppför på samma sätt. VI har däremot nu fått en explosion av det på senare år och att man därför ser framför sig att om man släpper på det här så skulle folk ut och skena i neonställ mest för jämnan, medan det i Norge och alperna är något som en viss begränsad grupp alltid har gjort och de som gör det har koll på vad de håller på med. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar igen - inte topptura
Tillbaka
Topp