Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar tvångsförsäljning av liftkort
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TopiNieminen" data-source="post: 1278031" data-attributes="member: 164371"><p>Att de hade inte behövt köpa liftkort till alla dagar de bor där. Jag har bott i Åre tre gånger en vecka åt gången i år och det står vid bokningen att man ska köpa liftkort för samma tid man bor där men jag har inte behövt att göra det ändå. Det är bara att lyfta på luren och prata med bokningspersonal och förklara situationen. Det kan vara så också att boendet är inte fullt belagt hela bokningstiden heller, som det har varit i mina fall, då får man också göra ändringar på bokningen helt enkelt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TopiNieminen, post: 1278031, member: 164371"] Att de hade inte behövt köpa liftkort till alla dagar de bor där. Jag har bott i Åre tre gånger en vecka åt gången i år och det står vid bokningen att man ska köpa liftkort för samma tid man bor där men jag har inte behövt att göra det ändå. Det är bara att lyfta på luren och prata med bokningspersonal och förklara situationen. Det kan vara så också att boendet är inte fullt belagt hela bokningstiden heller, som det har varit i mina fall, då får man också göra ändringar på bokningen helt enkelt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar tvångsförsäljning av liftkort
Tillbaka
Topp