Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar tvångsförsäljning av liftkort
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="swemartin" data-source="post: 1278058" data-attributes="member: 95445"><p>Om din egen uthyrning via Skistar inte motsvarar dina förhoppningar så kan det väl vara värt att hoppa av? Ja, jag vet att man förbinder sig för lång tid, men desto bättre att bryta asap.</p><p>Det där med att andra inte kan leverera beläggning tror jag är en myt. Vi har iaf lyckats få bra beläggning på vår lägenhet genom att köra ett helt eget race endast baserat via AirBnB/Quasa, och då med fördelen att ha bättre egen kontroll på vilka hyresgäster vi får, och att vi dessutom kan styra vår egen tillgång helt fritt.</p><p></p><p>Visserligen kräver det en deal med någon bra städfirma eller "fixare" på plats, samt lite egen administrativ insats, men med alla digitala hjälpmedel som finns idag så är det inte alltför krävande. Att man tappar 50%-dealen på säsongskort har iaf för vår del (4 pers -2 vuxna + 2 ungdom) snabbt tjänats igen med att kunna ta hela intäkten själv.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="swemartin, post: 1278058, member: 95445"] Om din egen uthyrning via Skistar inte motsvarar dina förhoppningar så kan det väl vara värt att hoppa av? Ja, jag vet att man förbinder sig för lång tid, men desto bättre att bryta asap. Det där med att andra inte kan leverera beläggning tror jag är en myt. Vi har iaf lyckats få bra beläggning på vår lägenhet genom att köra ett helt eget race endast baserat via AirBnB/Quasa, och då med fördelen att ha bättre egen kontroll på vilka hyresgäster vi får, och att vi dessutom kan styra vår egen tillgång helt fritt. Visserligen kräver det en deal med någon bra städfirma eller "fixare" på plats, samt lite egen administrativ insats, men med alla digitala hjälpmedel som finns idag så är det inte alltför krävande. Att man tappar 50%-dealen på säsongskort har iaf för vår del (4 pers -2 vuxna + 2 ungdom) snabbt tjänats igen med att kunna ta hela intäkten själv. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar tvångsförsäljning av liftkort
Tillbaka
Topp