Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar tvångsförsäljning av liftkort
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="simhall" data-source="post: 1278254" data-attributes="member: 158530"><p>Vi har en lägenhet i Fjätervålen som vi hyr ut via skidanläggningen (15 %) och en lägenhet i Tegefjäll vi hyr ut "själva" via Blocket. Bra beläggning på båda.</p><p></p><p>Den stora skillnaden tycker jag som kan vara värd att betala för är servicen med avsyn och hjälp om något händer. Vid flera tillfällen har vi, trots instruktioner i lägenheten, varit med om hyresgäster som säkert i all välmening vrider ner värmen när de åker därifrån. När nästa gäst kommer är det sen 14 grader i lägenheten. Att slippa ta det telefonsamtalet sent en torsdagkväll och ha någon på plats som kan åka ut och förklara att värmen inte är trasig utan det är bara att vrida upp är rätt skönt.</p><p></p><p>Vid ett annat tillfälle gick spolningen på toaletten sönder. Att slippa jaga rörmokare i Idre eller åka tre timmar själv för att fixa det är också värt en hel del. </p><p></p><p>Om det är värt så mycket som 30 % låter jag vara osagt men sinnesron du får av att hyra ut via anläggningen är inte att förringa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="simhall, post: 1278254, member: 158530"] Vi har en lägenhet i Fjätervålen som vi hyr ut via skidanläggningen (15 %) och en lägenhet i Tegefjäll vi hyr ut "själva" via Blocket. Bra beläggning på båda. Den stora skillnaden tycker jag som kan vara värd att betala för är servicen med avsyn och hjälp om något händer. Vid flera tillfällen har vi, trots instruktioner i lägenheten, varit med om hyresgäster som säkert i all välmening vrider ner värmen när de åker därifrån. När nästa gäst kommer är det sen 14 grader i lägenheten. Att slippa ta det telefonsamtalet sent en torsdagkväll och ha någon på plats som kan åka ut och förklara att värmen inte är trasig utan det är bara att vrida upp är rätt skönt. Vid ett annat tillfälle gick spolningen på toaletten sönder. Att slippa jaga rörmokare i Idre eller åka tre timmar själv för att fixa det är också värt en hel del. Om det är värt så mycket som 30 % låter jag vara osagt men sinnesron du får av att hyra ut via anläggningen är inte att förringa. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar tvångsförsäljning av liftkort
Tillbaka
Topp