Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
skit på insida av linsen.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ace_DG" data-source="post: 859427" data-attributes="member: 12483"><p>Jaha, där ser man. Oakleys brillor är tydligen lika dyra och ömtåliga som dom är coola. </p><p>Menar ni att skiktet med immskydd är så känsligt att det inte ens får beröras i blött tillstånd? </p><p> </p><p>Som Scott-man sen mer än 20 år har jag med framgång hållit mina linser rena med enkla medel som diskmedel och vatten. Jorå, Scott hävdar också att dom har "immskydd" på sina linser, något jag personligen aldrig märkt någon påtaglig effekt av. Men det är klart, jämfört med Oakley är ju dom nästan gratis och per automatik mycket sämre! ;-) </p><p> </p><p>Eder,</p><p>Ace DG</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ace_DG, post: 859427, member: 12483"] Jaha, där ser man. Oakleys brillor är tydligen lika dyra och ömtåliga som dom är coola. Menar ni att skiktet med immskydd är så känsligt att det inte ens får beröras i blött tillstånd? Som Scott-man sen mer än 20 år har jag med framgång hållit mina linser rena med enkla medel som diskmedel och vatten. Jorå, Scott hävdar också att dom har "immskydd" på sina linser, något jag personligen aldrig märkt någon påtaglig effekt av. Men det är klart, jämfört med Oakley är ju dom nästan gratis och per automatik mycket sämre! ;-) Eder, Ace DG [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
skit på insida av linsen.
Tillbaka
Topp