Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Precis. Har du Oakley så var jävligt försiktig med insidan!VictorEkman sa:Vad har du för brillor?
Du ska ALDRIG tvätta insidan av linsen med vatten eller om linsen är fuktig då immskyddet försvinner. Om den är helt torr går det bra att putsa med gogglepåsen.Heik sa:vad ska jag använda för att "skrubba" ? microduken eller?
Jag kan dock säga att jag har gjort misstaget att putsa insidan av mina Scott-gogglar med den medföljande gogglepåsen då det kommit snö innanför och linsen immat igen, för att få linsen torr och klar, och detta repade linsen/förstörde immskyddet rejält. Så även Scotts linser kan vara nog så känsliga.Ace_DG sa:Jaha, där ser man. Oakleys brillor är tydligen lika dyra och ömtåliga som dom är coola.
Menar ni att skiktet med immskydd är så känsligt att det inte ens får beröras i blött tillstånd?
Som Scott-man sen mer än 20 år har jag med framgång hållit mina linser rena med enkla medel som diskmedel och vatten. Jorå, Scott hävdar också att dom har "immskydd" på sina linser, något jag personligen aldrig märkt någon påtaglig effekt av. Men det är klart, jämfört med Oakley är ju dom nästan gratis och per automatik mycket sämre! ;-)
Eder,
Ace DG
Gärna 4-lagers lambi.magnusericsson sa:använd toapapper som vanligt folk!