Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej hej hej!
Kommer det vara något att ha? Jag inbillar mig att det kommer vara tokig fest med fulla studentbrudar? haha.. hursomhaver skall jag nog dit å kör från gbg så om nån trevlig tjomme vill ha skjuts kan ni höra av er =)
kommer bli bra, inte för mycket folk i backarna för alla ligge bakis...perfekt för oss som kan åka i vilket tillstånd som helst Vemdalen har riktigt bra med snö i år så det kommer nog bli finfint. Jäkligt roligt var det förra året iaf.
alltid bra, lite folk i backarna och de håller hur länge som helst, nu är de visst dryga metern i terrängen och det ska snöa även i helgen som kommer...komemr bli underbart, har det varit de tre tidigare åren med iofs...
Vi ses efter dumpet på onsdag. Åker tidigt som fanken från uppsala på torsdagen och siktar på att stå i liften vid 10 i alla fall. 10-30 cm och -1 låter grymt! Stora fina flingor.
Någon som har stenkoll på vemdalen? har aldrig åkt någon offpist där, Är det bara åka där det ser bra t eller finns det något ställe man sticker till direkt?
Ja men jösses vad laddad jag är för det här...Säger som några andra, vemdalen skiweek är ju hur bra som helst...Bra ös på kvällen och lite folk i backen för oss som kan åka i vilket tillstånd som helst... Skönt att kunna kör lite störtloppställning medans många andra kör fosterställning (i stugan) =)
Park finns. Jag var där hela förra veckan och som sagt, det är allmänt VÄLDIGT bra förhållanden i Vemdalen nu. Inte alls avundsjuk på er som ska upp........