Skiweek i Vemdalen?

Appelsved

Ny medlem
Skiweek i Vemdalen?
Hej hej hej!
Kommer det vara något att ha? Jag inbillar mig att det kommer vara tokig fest med fulla studentbrudar? haha.. hursomhaver skall jag nog dit å kör från gbg så om nån trevlig tjomme vill ha skjuts kan ni höra av er =)

Skiweek i Vemdalen?
kommer bli bra, inte för mycket folk i backarna för alla ligge bakis...perfekt för oss som kan åka i vilket tillstånd som helst ;) Vemdalen har riktigt bra med snö i år så det kommer nog bli finfint. Jäkligt roligt var det förra året iaf.

Skiweek i Vemdalen?
alltid bra, lite folk i backarna och de håller hur länge som helst, nu är de visst dryga metern i terrängen och det ska snöa även i helgen som kommer...komemr bli underbart, har det varit de tre tidigare åren med iofs...

Skiweek i Vemdalen?
fint det.. var uppe över nyår för första gången, tyckte det var kanon, kom en hel del snö och de flesta höll sig i pisterna så det var fint.

efter två utekvällar var men tjenis med all personal på hotellet.. hahaha

Skiweek i Vemdalen?
Vi ses efter dumpet på onsdag. Åker tidigt som fanken från uppsala på torsdagen och siktar på att stå i liften vid 10 i alla fall. 10-30 cm och -1 låter grymt! Stora fina flingor.

Någon som har stenkoll på vemdalen? har aldrig åkt någon offpist där, Är det bara åka där det ser bra t eller finns det något ställe man sticker till direkt?

Skiweek i Vemdalen?
Ja men jösses vad laddad jag är för det här...Säger som några andra, vemdalen skiweek är ju hur bra som helst...Bra ös på kvällen och lite folk i backen för oss som kan åka i vilket tillstånd som helst... Skönt att kunna kör lite störtloppställning medans många andra kör fosterställning (i stugan) =)

Någon som vet om det finns någon park i år?

Skiweek i Vemdalen?
Park finns. Jag var där hela förra veckan och som sagt, det är allmänt VÄLDIGT bra förhållanden i Vemdalen nu. Inte alls avundsjuk på er som ska upp........

Tillbaka
Topp