Skjuts till anton finnes !

nykjaer

Ny medlem
Hej Matthias..

Jeg har sgu været i St. anton to gange i år... uden held!
Hvis jeg ikke har hørt noget fra alle dem som har fået min tlf. nr. og e-mail inden d. 17. dec.... Så er jeg og en anden dansk kammerat måske friske på at køre derned sammen med dig.. Giv gerne lyd hvis du stadig tager afsted..

Nikolaj

Hej!
I detta inlägg finns det inte mycket va du sökte men vi är tre som ska ner till Bad Gastein i slutet av december. Om du av någon anledning skulle ändra dig vad gäller resmål och datum så finns vi här. Alla bor i GBG och två har körkort.

Eric

Det finns ingen möjlighet att åka den 14 dec istället? Jag måste vara nere den femtonde för att jag börjar jobba då!

Tja ba!
Vill du tjäna lite x-tra pengar veckan efter nyår, och kanske ha lite x-tra trevligt... :) Vi är två tjejer som tänkte komma på besök till dig och undrar on det finns någon säng över? Vi är lite sent ute och hittar inga bra billiga resor, vi betalar bra! Vi är trevliga och husliga... Om inte kanske du vet några andra som kan tänka sig hyra ut för en vecka till oss! Vi tänkte vara nere 1-2 januari och stanna typ 1 vecka.
Hoppas höra från dig!

Hallå igen, tänkte bara höra om du möjligtvis kunde tänka dig att åka ner den 14:e dec istället? I såfall har du en resekamrat direkt som givetvis delar på både bensin o körtimmar! Hör av dig om det låter intressant!
Mvh

Andreas

Mobil: 0706-330025

3 platser finns kvar i min folkabuss till anton ! Så är det någon som vill vara med o dela på kostnaderna så är det bara o höra av er.

Vi kommer att utgå från göteborg.

Ha det bäst alla ! / matthias

Tillbaka
Topp