Skjuts/Transfer Geneve - Chamonix

Dave_Spruce

Medlem
Tjena alla glada!

Sitter i Chamonix just nu och knappar eftersom allt ar stangt pa grund av kopiost dump i 3, 4 dagar. Ni som kommer ner nu till helgen har det bra for det kommer bli dagar med fin akning efter helgen forst formodligen.

Detta for mig osokt in pa ett annat amne. Vet att det ar manga som kommer ner for att borja skolan i veckan och flyger till Geneve. Eftersom vi har bil kor vi garna och hamtar er i Geneve, vi kan ta 4 personer. Priset ar 30 euro per skalle och vi kor er fram till dorren.

Detta galler aven er som inte kommer ner till helgen utan senare pa sasongen.

!VIKTIGT! Svara inte pa detta inlagget eller skriv i min gastbok da jag inte kan kolla har sa ofta. Ring mig pa telefonnummer +33630190605 sa kan vi avtala tid och plats for pickup.

Ha det bra sa lange sa hors vi!

Mvh

David

Svarar ändå!!! För jag tänkte kolla om någon mer ska flyga ner den 24-25 el 26:e???? HÖr av er i sänna fall!!

Dave jag kommer ned under något av ovanstående datum och det vore trevligt med skjuts!! Jag ringer nästa vecka någon gång men ser du det här kan du väll medela om du har några andra körningar då någongång!!

Vi hörs

Det ar bara att ringa Carl-Johan. Har inga andra inbokade korningar de datumen for tillfallet. Om jag far hamta dig ensam blir det lite dyrare an 30 euro, ring mig.

Va tvungen att omboka resan till tis istället!!! O eftersom ingen annan ska ned då så blir det nog bättre om jag tar bussen!!! Så ingen körning ikväll!!

Tillbaka
Topp